وقتی غمگینی

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

وقتی غمگینی

 

گفتم: خدایا یه سوال بپرسم؟

گفت : بپرس

 

گفتم چرا هر موقع من شادم همه با من می خندند

اما وقتی غمگینم کسی با من گریه نمی کند؟

 

گفت خنده را برای جمع آوری دوست

و غم را برای انتخاب بهترین دوست آفریدم.

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت15:00---11 مهر 1391
سلام
بسیار عالی لذت بردیم
موفق باشی


یادداشت های میم
ساعت8:30---9 مهر 1391
slm masoud khoobi?
mamnoon k oumadi... ama man y kamnarahatam oonjai k doos dashtam ghabool nashodam...




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 8 مهر 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |